İŞBU SÖZLEŞME, İNTERNET ÜZERİNDEN VERİLEN HİZMETLER İÇİN GEÇERLİDİR VE GERÇEK BİREYLER YA DA TÜZEL KİŞİLERLE SİBERUP. ARASINDA WEB HOSTİNG, VERİ MERKEZİ VE YAZILIM KULLANIM ŞARTLARINI BELİRLEYEN KURALLARDAN OLUŞMAKTADIR. İNTERNET SİTEMİZ ÜZERİNDEN HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ SİPARİŞ ETMEDEN ÖNCE HİZMET SÖZLEŞMESİNİ VE BU SÖZLEŞMENİN AYRILMAZ BİR PARÇASI OLAN KULLANIM ŞARTLARINI TAM OLARAK OKUMANIZ GEREKMEKTEDİR. HİZMET KULLANIM SÖZLEŞMESİ UYMANIZ GEREKEN KURALLARI İÇERMEKTEDİR. BU SÖZLEŞMEYİ VEYA ŞARTLARINDAN HERHANGİ BİRİNİ KABUL ETMİYORSANIZ LÜTFEN SİPARİŞ İŞLEMLERİNİZİ İPTAL EDİNİZ. HERHANGİ BİR ÜRÜN VEYA HİZMET SİPARİŞİ VERMEYİNİZ.
1. HİZMET SAĞLAYICI ve TARAFLAR
İşbu sözleşme, SİBERUP Bilişim Teknolojileri Anonim Şirketi (Sözleşmenin bundan sonraki bölümlerinde kısaca “SİBERUP” olarak anılacaktır.) ile SİBERUP tarafından sağlanan hizmetleri satın alan müşteriler (bundan sonra kısaca “MÜŞTERİ” olarak anılacaktır.) arasında akdedilmiştir.
2. SÖZLEŞMENİN KONUSU
İşbu sözleşmenin konusu SİBERUP tarafından sağlanan hosting hizmetlerinin kullanım şartlarını belirler.
3. BİLGİ
SİBERUP, hizmet kalitesini yükseltmek amacıyla, bilgi güvenliği yönetim sistemi standartları olarak kabul edilen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 9001:2008 Kalite Yönetim Sistemleri, TS ISO IEC 20000_1 Bilgi Teknolojileri ve Hizmet Yönetim Sistemleri, TS EN ISO 22301:2013 Toplumsal Güvenlik ve İş Sürekliliği Yönetim Sistemleri, yaklaşımlarını uygulama kararı almıştır. Bu belge bu anlamda müşterilerimize bilgi verme amacı ile hazırlanmıştır. SİBERUP, dünya çapında kabul görmüş olan bu standartları uygulayarak müşterilerine daha güvenli hizmet vermeyi amaçlamaktadır.
Bu standartların başında gelen TS ISO IEC 27001:2013 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini kurmak, gerçekleştirmek, işletmek, izlemek, gözden geçirmek, sürdürmek ve sürekli iyileştirmek için, SİBERUP bünyesinde bir model hazırlanmıştır.
4. İÇERİK İZİNLERİ
SİBERUP tarafından sağlanan tüm hizmetlerin kullanımı, Uluslararası hukuk kurallarına ve teamüllere, Türkiye Cumhuriyeti'nin taraf olduğu Uluslararası sözleşmelere uygun olarak kullanılmak zorundadır. SİBERUP, yasal değişiklikler konusunda müşterilerine bilgi vermekle yükümlü değildir. Hizmetler sadece yasal izinler dahilinde kullanılabilmektedir. Hizmetlerimizden yararlanan tüm müşterilerimiz yayımlayacakları ve/veya çalıştırdığı tüm içerik yada uygulamaların yasalara uygun olduğunu ve başkaca gerçek ya da tüzel kişilerin hak ve hürriyetlerini engelleyici veya bunlara zarar verici olmadığını bu anlaşma ile kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.
SİBERUP tarafından sağlanan hizmetlerde telif hakkı veya marka ihlali yapmak yasaktır. Telif hakları video, müzik, kitap veya fotoğraf gibi gibi eser niteliğinde veya değil sahibinin hususiyetini taşıyan her türlü içeriklerin kopyalanması vb. oluşabilecek tüm hak ihlallerini kapsar. Ticari marka sahibinin veya hak ihlaline uğrayanın ürünlerini izinsiz olarak yayınlanması durumunda, Müşteri veya tüzel kişilerin hesapları, SİBERUP’ e resmi olarak tebliğ edildiğinde sonlandırılacaktır.
5. KISITLAMALAR
Tüm hizmetlerimizde izin verilmeyen işlemlerle ilgili örnekler aşağıda belirtilmiştir;
IRC Scriptler ve Botlar
Proxy Scriptler ve Anonymizerla
Korsan Yazılım ve Warez
AutoSurf, PTC, PTS ve PPC siteler
IP Scannerlar
Bruteforce Programları, Scriptleri ve Uygulamaları
Mail Bombers, Spam Scriptler ve Mailer Pro
Uygun izinlere sahip olmayan madde satış
Adult, Erotik, Adult Hikaye ve Video gibi her türlü içeriğe sahip sitele
Escort, jigolo siteleri gibi arkadaşlık ve bu içeriğe sahip olan tüm siteler
Piyango ve Kumar Siteler
MUD'lar, RPG'ler ve PBBG'ler
Hacker siteleri odaklı arşiv programları
Yasadışı faaliyetleri teşvik siteleri
SİBERUP herhangi bir hesap sahibine hizmet vermeyi reddetme hakkına sahiptir. Yayımladığınız bir materyal müstehcen, tehdit, yasa dışı ya da bir şekilde hizmet kullanım sözleşmesini ihlal eden bir durumda olduğu zaman size haber verilerek ya da haber verilmeden hizmetiniz devre dışı bırakılacaktır.
Abuse (Kötüye kullanım) birimimizden e-posta geldiğinde, 24 saat içerisinde gelen bildirime karşı destek bileti -üzerinden cevap verme zorunluluğunuz bulunmaktadır. 24 Saat içinde cevap alınamıyorsa hizmetin askıya alınması veya sonlandırılması gerekebilir. Ayrıca, 5651 sayılı yasa gereğince İl Emniyet Müdürlüklerinden gönderilen mahkeme kararları, ESB (Erişim Sağlayıcıları Birliği), veya BTK (Bilgi Teknolojileri İletişim Kurumu) tarafından erişimin kısıtlaması ile ilgili kararları gece veya gündüz fark etmeksizin 4 saat içerisinde herhangi bir ihtara gerek kalmadan yasa gereği uygulanmaktadır.
Kısıtlamalar ile birlikte toplu halde atılan spam veya istenmeyen e-posta gönderimine kesinlikle izin verilmemektedir. Üye ve Veri tabanlarından gönderilen mailler, satın alınan mail listeleri ve bunlara gönderilen mailler Spam olarak değerlendirilir ve kabul edilir. Bu aktiviteleri yapan müşterilerin hesapları uyarılmadan durdurulacak veya e-posta gönderimine karşı sınırlandırılacak, Spam mail gönderimi müşteri tarafından durdurulmadan hizmet tekrar aktif edilmeyecektir.
İşbu sözleşmeye uymayan herhangi bir hizmeti SİBERUP kapatma ve kendi durumuna göre acil durumlarda değişiklik yapma haklarını saklı tutmaktadır.
Küçük yaştakilere potansiyel zarar verecek içerikleri yayımlamak kesinlikle yasaktır, çocuk pornosu veya buna benzer algılanan içerikler bu kategoride değerlendirilmektedir. Herhangi bir sitede çocuk pornosu barındırılması veya bildirilmesi durumunda müşterimize içeriğin kaldırılması hususunda abuse bildirimi yapılarak, bunun tekrar etmesi durumunda hizmet sonlandırılır. Hizmet sahibinin bilgisi dışında olan bir durum ise, içeriğin kaldırılması ile ilgili 24 saat süre verilmektedir.
Bir hizmete gelebilecek DDoS ataklar, mail bomer, flood, ip spoffing ve benzeri türde saldırılar karşısında diğer hizmet alan kullanıcıların bu durumdan etkilenmesi nedeni ile hesap geçici suretle derhal saldırı altında olan IP adresi kapatılır.
6. YEDEKLEME VE VERİ KAYBI
SİBERUP 27001:2013 ISO Standartları gereği kendi yedekleme politikasına uygulamaktadır. Bu Politikaya göre;
SİBERUP, Müşteri kaynaklı olmayan Sunucu tarafında oluşabilecek fiziksel ve yazılım arızalarını anlık olarak giderebilmek için ve firma itibarını yüksek tutmak, müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla yedekleme sistemi planlamıştır. Planlanmış bu yedekleme sistemi ile alınan yedeklerden müşterilere hiçbir şekilde garanti ve yedekleme hizmeti verilmemektedir. Hesapların yedekleme işlemi tamamen müşterilere ait olup herhangi bir veri kaybından firmamız sorumlu tutulamaz. Ancak Müşterilerin hesaplarında yaşadığı problemleri göz önünde bulundurarak, SİBERUP tarafından alınmış yedeklere ihtiyaç duyması durumunda, yedekleme sistemine göre alınmış yedekler arasından talep edilen yedek SİBERUP inisiyatifinde müşteriye verilmektedir. Hizmetinizi iptal ettiğiniz durumlarda yedekleriniz ile birlikte hesabınız tamamen silinmektedir.
7. TEKNİK DESTEK İLE İLGİLİ ŞARTLAR
Teknik destek talepleri sadece otomasyon sisteminden kabul edilmektedir ve buradan kayıt altına alınmaktadır. Teknik destek taleplerine cevaplar da yine aynı şekilde otomasyon sistemine gönderilmiş destek taleplerine cevap olarak iletilir. Telefon üzerinden teknik destek kesinlikle verilmemektedir. Destek talebi gönderen müşterilerimiz, telefon ile iletişime geçip destek talepleri hakkında ekibimize konunun acil olduğunu iletebilir veya destek talebinin durumu hakkında bilgi alabilir. Problemin çözümü, detayı ve bilgilendirmesi yine gönderilen destek talebi üzerinden yapılmaktadır.
SİBERUP, müşterilerine sadece kendi işi ile alakalı konularda destek verebilir. SİBERUP' in müşteriye vereceği teknik destek içeriği aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir. Belirtilen maddelerin içerdiği teknik destek kapsamı dışındaki talepler, servis seviyesi anlaşması yapılarak yerine getirilir.
SİBERUP almış olduğunuz hizmetin kurulumu nu yapıp bilgileri sisteme kayıtlı e-posta hesabınıza gönderecektir.
Destek biriminde çalışan görevli personel kullanacağınız site yazılımının kurulumu ve düzenlenmesi hakkında bir destek vermemektedir.
Hosting, Reseller ve e-posta hizmetlerinin yönetimi (mail hesap açma – kapatma, kota artırımı) müşterilere aittir.
Destek konusu gözetmeksizin kişisel problemler veya Hosting problemleri ile alakalı sorunlarınız için destek personeli kişisel bilgisayarınıza uzaktan bağlantı yapamaz.
SİBERUP, sitelerinizin farklı firmalardan taşınması konusunda aşağıdaki şartlara göre destek vermektedir.
Eski firmanızda kullandığınız hizmetin ve panelin durumuna göre, reseller - bireysel hesap şeklinde ekli olan sitelerde kullandığınız panel cPanel ise gerekli bilgileri destek ekibine ileterek taşıma işlemleri yapılabilmektedir. Sitelerinizin tek bir cPanel hesabı altında “Eklenti Etki Alanı” (Addon Domain) şeklinde eklenmiş sitelerin taşıma işlemleri otomatik hesap taşıma tekniği ile yapılamadığında teknik ekibimiz bu işlemlerde destek sağlamamaktadır. Teknik destek personelimiz sadece cPanel kullanan müşterimize taşıma konusunda destek vermektedir, cPanel dışında Plesk, Directadmin yada buna benzer ücretsiz panellerde taşıma işlemi yapılmamaktadır. Teknik destek personelimiz tarafından yapılan taşımalarda eksik taşınan dosyalardan firmamız sorumlu tutulamaz, taşınan sitelerin kontrolü müşterilere aittir.
8. LİMİTLENDİRMELER
SİBERUP paylaşımlı hosting paketlerinde alan kullanımı web içeriği ile sınırlıdır. Müşteri, bunun dışında sağlanan web alanını arşivleme, depolama benzeri bir amaç için kullanamaz. SİBERUP, arşivleme, depolama benzeri bir amaç için kullanıldığı tespit edilen alanlarda limitle me yapma hakkına sahiptir. Paketler ile alakalı limitlendirmeler aşağıda maddeler halinde belirtilmiştir;
Sitemizde bulunan Hosting paketleri için geçerli özellikler dışında değişiklik yapılmamaktadır. Paket özelliklerinin yeterli gelmediği durumlarda paket yükseltme işlemi yapılmalıdır.
Tüm hosting paketlerinde Inode limiti bulunmaktadır. Bu limit 100.000 adet dosya anlamına gelir, almış olduğunuz hizmetin tamamı için geçerli olup tüm sitelerinizin dosyalarını bu limite göre ayarlanması gerekmektedir.
Tüm Hosting paketlerinde %25 CPU (İşlemci) ve 512 MB Ram limiti bulunmaktadır. Bu limitlerin yazılımsal nedenlerden dolayı, kontrol altına alınamayan durumlarda sunucudaki diğer müşterilere etki edeceğinden hesabınız askıya alınabilmektedir.
SİBERUP, hosting sunucularına gelen saldırıları tespit edebilmek amacı ile hesaplarınızın ip adresini değiştirebilir veya askıya alabilmektedir.
Tüm hosting paketlerimiz için saatlik e-posta gönderim limiti 100 adettir. Limitin aşılması durumunda SİBERUP destek talebi ile bilgilendirme yapar ve hesabınızı asıya alır.
SİBERUP'da Gizlilik Bu gizlilik ilkeleri SİBERUP tarafından, SİBERUP'nun gizlilik konusundaki sorumluluklarının tespiti için hazırlanmıştır. Aşağıdaki maddeler SİBERUP.com web sitesi üzerindeki bilgi toplama ve dağıtımı işlemlerinin kurallarını içermektedir. IP adresinizi sunucularımızdaki sorunların giderilmesi ve internet sitemizi yönetmek için kullanacağız. IP adresiniz, sizi ve alışveriş sepetinizi tanımak ve açık demografik bilgilerinizin toplanması için kullanılacaktır. SİBERUP, kullanıcılarının kendi servisleri kanalı ile gönderdikleri, yayınladıkları bilgileri kontrol ve sansür etmemektedir. Kullanıcılar, SİBERUP servisleri kullanımı esnasında gerçekleştirecekleri aktivitelerin yasal sonuçlarından dolayı kendileri sorumludurlar. Sitemizin müşteri veri tabanına kayıt formunda kullanıcılarımız, iletişim bilgileri (isim, adres, telefon, e-posta adresi vb) gibi istenilen tüm bilgiler belirtmelidir. Bu formda aldığımız iletişim bilgilerini kullanıcılarımızın işlemleri için alan adı bilgilerinde, acil durumlarda ve faturanızın teslimatında kullanmaktayız. Kullanıcılarımız isteklerine bağlı olarak sistemimizden kayıtlarını sildirebilirler. Alınan finansal bilgiler satın alınan ürün ve hizmetlerin bedelinin tahsil edilmesinde ve diğer gerek duyulan durumlarda kullanılacaktır. Kişiye özel bilgiler kullanıcılarımızın sisteme girişlerinde ve diğer gerektiği durumlarda kişinin kimliğinin doğrulanmasında kullanılacaktır. İstatistiki bilgiler ve profil bilgileri ayrıca sitemizin içinde de toplanmaktadır. Bu bilgileri istenilen tüm durumlarda kullanılabilir. Bu bilgiler ziyaretçi hareketlerinin izlenmesi, kişiye özel içerik sağlanması durumlarında kullanılacaktır. Sitemiz içerisinde başka sitelere de bağlantılar bulunmaktadır. www.SİBERUP.com adlı web sitemiz diğer sitelerin gizlilik politikaları ve içeriklerinden sorumlu değildir. SİBERUP'da Güvenlik Sitemizde bilgi kaybını, bilginin izin verilmeyen kullanımını ve izinsiz değiştirilmesini engellemek için firmamızca uygulanan güvenlik önlemleri bulunmaktadır. Bu güvenlik önlemleri şunlardır; 1. SSL Güvenlik Sertifikası ile kredi kartı tahsilatı sayesinde Secure Socket Layer ile şifreli olarak kredi kartı bilginiz bankamıza iletilir. 2. Kredi kartı numaranız kesinlikle kaydedilmez. Sadece işlem yaptığınız anda kullanılan kart numaranızı biz de bilmeyiz. Sadece siz ve bankamız arasında olan bu işlem bizim sitemiz üzerinden olsa da işlem sırasında kredi kartınız sizin ile bankamız arasında bir sırdır. 3. Sitemiz dünya standardı olan Microsoft Windows Server teknolojisi ile çalışmaktadır. Bilinen en son korumalar yüklenmiş ve bir aksiliğe imkan vermemek için devamlı takip edilmektedir. Son Revizyon Tarihi: 06.11.2018 Düzeltme / Yenileme Kullanıcılarımız sitemizde kayıtlı olan tüm bilgilerini dilediğinde değiştirme hakkına sahiptir. SİBERUP.com - SİBERUP Gizlilik Sözleşmesi GİZLİ BİLGİ, İşbu Sözleşme’nin imza tarihinden önce ya da sonra, sözleşmenin uygulanması amacıyla, her bir Tarafın kendisi ya da ilgili Taraf namına ilgili Taraf ’ın çalışanları tarafından diğer Tarafa ve/veya diğer Taraf ’ın çalışanlarına, yazılı ve /veya sözlü olarak ve /veya internet ortamında içerisinde ve/veya soft ortamda ifşa edilmiş olan ve/veya diğer Taraf, diğer Taraf ’ın çalışanları tarafından edinilmiş olan; ilgili Taraf’ın müşteri bilgileri, alışveriş bilgileri, satış bilgileri, hizmet bilgileri, ürün bilgileri, ödeme bilgileri, hesap bilgileri, banka bilgileri, finansal modeller, simülasyonlar, personel bilgileri, çalışma ve hizmet bilgileri, fiyatlandırma bilgileri, işletim yöntemleri, fikirler, buluşlar, know-howlar, markalar, logolar, patentler, yazılımlar, kaynak kodları, fikri ve sınai mülkiyet hakları, tasarım hakları, ticari sırlar , teknik prosesler, formüller, planlar, tasarılar, lisans ve izinler, çizimleri tertipler, modeller, projeksiyonlar, iş planları, pazar fırsatları, ilgili Taraf ya da onun namına üçüncü bir tarafça hazırlanmış raporlar veya veriler dahil, Tarafların birbirine her türlü kanalla açıkladıkları ve /veya bir Tarafın diğer Taraf hakkında edindiği TÜM BİLGİLER ;Tarafların arasındaki yazışmalar, görüşmeler yada toplantılar ve yazışmalar ve sözlü olarak mübadele edilen TÜM BİLGİLER; Her iki tarafça hazırlanmış tüm hizmet analizleri , derleme, çalışma , teklif ve diğer belgeler; Tüm ticari anlaşmalar veya taraflar arasında akdedilen anlaşmalar, gizli bilgi alışverişini içeren sözleşmeler; ve fakat sayılanlarla sınırlı olmamak üzere her türlü bilgi ve /veya belgeyi ifade etmektedir. Taraflar, işbu sözleşmenin yapılmasına müteakip, gerekli olan tüm gizli bilgilerini tamamıyla serbest irade ve kabulleriyle birbirine beyan ve ifşa ettiklerini kayıtsız şartsız kabul etmişlerdir. Her iki Taraf; Taraflardan her biri tüm bilgileri kesinlikle özel ve gizli tutmayı, herhangi bir sebeple kullanmamayı, Gizli Bilgiyi her ne sebeple olursa olsun, doğrudan ya da dolaylı olarak kendisi ya da herhangi bir 3. gerçek ve /veya tüzel kişi ve kuruluşlar için kullanmamayı, kullanılmasına izin vermemeyi, Gizli Bilgiyi, herhangi bir 3. gerçek ve /veya tüzel kişiye, firmaya, acentaya veya kuruma açıklamamayı, rapor etmemeyi, yayınlamamayı veya ifşa etmemeyi, bu hususta gerekli tüm tedbirleri almayı, Gizli Bilgilerin hiçbir bölümünü kopyalamamayı ya da çoğaltmamayı ya da başka bir 3. gerçek ve /veya tüzel kişi ve kuruluşlara aslını/çoğaltılmış hallerini devretmemeyi/ vermemeyi , Gizli bilgileri 3. Gerçek ve/veya tüzel kişi ve kuruluşlara kısmen veya tamamen ifşa etmemeyi Gizli Bilgilerin gizlilik niteliğini ve bunları gizli tutulması gerekliliğini, Gizli Bilgileri sözleşme uyarınca bilmesi gereken çalışanlarına ve yöneticilerine bildirmeyi ve onların da taahhüdü altında çalışanlarını sağlamayı ve onların da iş bu gizlilik sözleşmesi gereğince doğrudan sorumlu olduklarını ve bu hususta kendilerini uyardığını, Diğer Tarafa ait Gizli Bilgilere en az kendi gizli bilgilerine ve fikri mülkiyet niteliği taşıyan bilgilerine uyguladığı güvenlik önlemleri ve özeni uygulamayı, GİZLİLİK VE KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI HAKKINDA, Kişisel Verilerin Korunması Kanununda belirtilen tüm hususlara ve sorumluluklara tam ve eksiksiz olarak bağlı olacaklarını ve uyacaklarını, aksi takdirde oluşacak ve /veya oluşabilecek zararlardan ilgili kusurlu tarafın sorumlu olacağını, kayıtsız-şartsız gayri kabili rücu kabul taahhüt Son Revizyon Tarihi: 06.11.2018 ederler. Firma, kendi bu gizli bilgelerini korumakta gösterdiği özenin aynısını Müşterinin gizli bilgilerini korumakta da göstermeyi kabul ve taahhüt ederler. Firma, bilginin gizliliği hususunda da işçilerini ve alt çalışanlarını uyarır. Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 1. Amaç ve talimatlar ile sınırlılık Sözleşme kapsamında taraflar, süreçlere bağlı olarak ‘’veri sorumlusu’’ veya ‘’veri işleyen’’ konumunda olabileceklerdir. Taraflardan birinin, diğer taraf adına Kişisel Veri işlediği durumlarda ilgili taraf 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (‘’Kanun’’)kapsamında ‘’veri işleyen ‘’olarak kabul edilecektir. Bu durumda, bahsi geçen taraf, Kişisel Verileri münhasıran karşı tarafın talimatları doğrultusunda işlemekte yükümlü olup, talimatların dışında ve /veya kendi adına herhangi bir şekilde veri işleme faaliyeti gerçekleştiremez. Veri sorumlusu ile veri işleyen ve/veya Kişisel Verileri üçüncü bir kişiye aktaran taraf, ilgili veri sahiplerinden Kanun kapsamında gerekli açık ve aydınlatılmış rızanın alındığını ve bu kapsamda ilgili veri sahiplerine Kanun ‘un 10. Maddesi kapsamında gerekli bilgilendirmelerin yapıldığı taahhüt eder. Kişisel Veriler, verilerin aktarıldığı tarafça münhasıran verilerin kendisine aktarılması amacı ile sınırlı olarak işlenebilir. Kişisel Verilerin anılan kapsamın dışına herhangi bir şekilde işlenmesi, verileri aktaran tarafın konuya ilişkin yazılı iznine tabidir. Kişisel Verilerin saklanması ve işlenmesi hususlarında üçüncü taraf hizmetlerinin kullanılması ve bu doğrultuda Kişisel Verilerin yurtiçi veya yurtdışına aktarımının söz konusu olması halinde, Kişisel Verilerin aktaran tarafın onayı doğrultusunda ilgili üçüncü taraflar Kanun ve yürürlükteki sair mevzuata uygunluğun sağlanması amacıyla gerekli sözleşmeler akdedilecektir. Sözleşme süresi içerisinde aktarılan Kişisel Veriler ilgili veri sahibi ile ayrıca bir yasal/akdi ilişki tesis edilmediği sürece, taraflar arasındaki hizmet ilişkisinin sona ermesi ile birlikte ilgili mevzuata uygun olarak silinecek veya yok edilecektir. Taraflar her birinin, Kişisel Verilerin saklanmasına ilişkin yasal bir zorunluluğunun bulunması halinde Kişisel Veriyi saklamakla yükümlü olan taraf, Kişisel Verileri ilgili mevzuat kapsamında gereken süre ve amaçla sınırlı olarak saklayabilir. 2. Veri güvenliği Taraflar, gerek kendi personeli gerekse üçüncü taraflarca Kişisel Verilere yetkisiz bir şekilde erişilmesini, işlenmesini ve Kişisel Verilerin kendisine aktarımı amacı dışında kullanılmasını engellemek üzere mevzuatta öngörülen önlemleri almakla yükümlüdür. Bu çerçevede, taraflardan her biri, Kanun, ilgili mevzuat ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından öngörülen tüm yükümlülükleri tam ve eksiksiz olarak yerine getireceğini, aksi takdirde oluşacak ve/veya oluşabilecek tüm zararlardan sorumlu olacağını beyan, kabul ve taahhüt eder. Son Revizyon Tarihi: 06.11.2018 Bu hususta doğabilecek her türlü uyuşmazlık taraflar arasında müzakere yoluyla çözülmeye çalışacak; bunun mümkün olamaması halinde, münhasıran İstanbul Çağlayan Mahkeme ve İcra Daireleri yetkili olacaktır. İşbu ek Sözleşme Türk hukukuna tabidir. Kişisel Verilerin, işbu Sözleşme’nin 1.1.hükmü uyarınca üçüncü bir tarafa aktarımının güvenli bir şekilde sağlanmasından sorumludur. 3. Mevzuat değişikliklerinin uygulanması Bahsi geçen düzenlemeler kapsamında meydana gelebilecek herhangi bir değişiklik veya güncelleme nedeniyle tarafların Kişisel Verilerin işlenmesine ilişkin süreçlerinde bir değişiklik yapılmasının gerekmesi halinde, ilgili taraf söz konusu değişikliği en geç ilgili yeni /güncel düzenleme yürürlüğe girmeden evvel tamamlamakla yükümlüdür. İlgili mevzuatta meydana gelebilecek değişikliklerin işbu Sözleşme’nin tadilini gerektirmesi halinde, taraflar söz konusu değişikliklerin en kısa sürede yapılabilmesi için makul çabayı gösterdiklerini kabul, beyan ve taahhüt ederler. Bununla birlikte, değişiklik yapılması gereken Sözleşme hükmü, taraflarca bu hususta ilgili mevzuatta uygun görülen azami süre içerisinde bir aksiyon alınmamış olsa dahi, yeni/güncel yasal düzenlemenin yürürlük tarihi itibariyle yeni /güncel mevzuata uygun şekilde uygulanacaktır. A. KİŞİSEL VERİ SAHİBİNİN İLGİLİ KİŞİ OLARAK 6698 SAYILI KVKK KAPSAMINDA HAKLARI 6698 sayılı KVKK’nın 11. maddesi kapsamında herkes veri sahibi sıfatı ile SİBERUP tarafından belirlenen veri sorumlusuna aşağıdaki hususlarda başvurma hakkına sahiptir: 1. Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, 2. Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme, 3. Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, 4. Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, 5. Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme, 6. 6698 sayılı KVKK’nın 7. maddesi uyarınca, bu Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel veriler resen veya ilgili kişinin talebi üzerine öngörülen şartlar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, 7. 5. ve 6. maddeler kapsamında bentleri uyarınca yapılan işlemlerin, kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, 8. İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, 9. Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme. KVKK’nın 13. maddesinin 1. fıkrası uyarınca ve 10.3.2018 tarih ve 30356 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ kapsamında; veri sorumlusu Son Revizyon Tarihi: 06.11.2018 olan şirketimize bu haklara ilişkin olarak yapılacak başvuruların yazılı olarak veya Kişisel Verilerin Korunması Kurulu (“Kurul”) tarafından belirlenen diğer yöntemlerle tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. Kişisel veri sahibi “İlgili Kişi”, D bendinde yer verilen haklarını ve taleplerini SİBERUP’ya bildirebilecektir. Bu kapsamda ilgili kişi 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu madde 11 uyarınca sahip olduğu diğer tüm haklarını kullanmak amacıyla, - Başvuru sahibinin şahsen başvurusu ile, - İmza beyannamesi eklenerek posta yoluyla, - Noter vasıtasıyla, - Başvuru sahibinin adına tanımlı güvenli elektronik imza ile imzalanarak kvyetkili@SİBERUP.com adresine KEP ile ileterek kimliğini ve ilgisini ispatlayarak ‘KVKK İlgili Kişi Talep formu’nu doldurmak suretiyle başvurabilir.